Vergaderruimte Den Haag

Zoek je een mooie centraal gelegen vergaderruimte in hartje Den Haag? Onze sfeervolle locaties aan de Prinsegracht 40 en Boomsluiterweg 376 bevinden zich midden in het centrum van Den Haag en lenen zich bij uitstek om in besloten kring te vergaderen. Op elke locatie bieden we verschillende ruimtes aan met verschillende afmetingen, variërend van groot naar klein. Ideaal voor teambuilding, werkoverleg, trainingen, heidagen of andere gelegenheden.

Wens je een centraal gelegen sfeervolle vergaderruimte?
Maak een afspraak om onze ruimtes vrijblijvend te bekijken!

Locaties vergaderruimtes Den Haag.

Op loopafstand van onze locaties bevinden zich diverse overheidsorganisaties en bedrijven. Onze vergaderruimtes zijn voor hen bij uitstek geschikt om in privacy te vergaderen. Wel zo prettig als je iets te bespreken hebt wat niet voor andere oren is bestemd en je niet gestoord wil worden! Overigens kun je hier ook lunchen, borrelen en dineren. Beiden vergaderlocaties zijn zeer goed bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Kom je met de auto dan kun je gebruik maken van de nabijgelegen parkeergarages. De vergaderruimtes hebben ieder hun eigen kenmerken:

Kookstudio Koken Op Maat

Kookstudio Koken Op Maat

Prinsegracht 40 in Den Haag
Dichtbij Grote Markt met winkels en uitgaansgelegenheid

Gelegenheid:

  • Kookworkshops 8 - 40 personen
  • Private dining 10 - 36 personen
  • Walking dinners 10 - 60 personen
  • Dineren 10 - 48 personen
  • Vergaderen 8 - 100 personen
  • Heidagen 8 - 100 personen
  • Borrels 25 - 120 personen
  • Recepties 25 - 120 personen
  • Wijn-, bier-, gin en tonics proeverijen 25 - 100 personen
  • Cocktail workshops 25 - 100 personen
Kookstudio Koken Op Maat

Nieuw sinds 01-10-2023 Kookstudio ‘t Kookhuys

Boomsluiterkade 376 in Den Haag
Dichtbij Centraal Station en ministeries

Gelegenheid:

  • Kookworkshops 8 - 70 personen
  • Private dining 10 - 80 personen
  • Walking dinners 20 - 80 personen
  • Dineren 10 - 80 personen
  • Vergaderen 8 - 80 personen
  • Heidagen 8 - 80 personen
  • Borrels 20 - 120 personen
  • Recepties 20 - 120 personen
  • Wijn-, bier-, gin en tonics proeverijen 25 - 120 personen
  • Cocktail workshops 25 - 120 personen

Kosten vergaderruimte

Hieronder volgt een opgave van de kosten:

  • De huur van de vergaderruimte voor 1 dagdeel bedraagt € 275,00 exclusief BTW. Op aanvraag kun je kosteloos gebruik maken van een flipover en een beamer.
  • De huur van de vergaderruimte voor 2 dagdelen kost € 495,00 exclusief BTW. Op aanvraag kun je kosteloos gebruik maken van een flipover en een beamer.

Tevens bieden wij verschillende arrangementen aan voor vergaderingen:

  • Een koffie-, thee- en waterarrangement kost € 9,95 per persoon per dagdeel, exclusief BTW.
  • Een versnaperingenarrangement, inclusief koffie, thee, water, zoetigheden en fruit, bedraagt € 12,50 per persoon per dagdeel, exclusief BTW.

Schrijfgerei en streamingsdiensten

Tegen een meerprijs bieden we je ook schrijfgerei aan. We begrijpen dat niet altijd alle collega's of relaties fysiek aanwezig kunnen zijn in dezelfde ruimte. Daarom bieden we ook streamingdiensten aan. Hierdoor kunnen leden van het managementteam bij ons aanwezig zijn terwijl we de verbinding faciliteren met werknemers op andere locaties. Zo blijf je in contact, zelfs als je fysiek op afstand bent.

Ook kookworkshops, rondvaarten en proeverijen

Zoek je ook nog een originele invulling van een zakelijke bijeenkomst met je relaties of collega’s? MY Horeca biedt diverse events aan zoals onze gezellige kookworkshops. Deze workshops koken zijn ideaal om elkaar beter en op een andere en informele manier te leren kennen. Indien gewenst kun je deze kookworkshops combineren met een rondvaart in de Haagsche grachten. En we bieden ook wijn-, bier-, of gin en tonics proeverijen aan. En voor degenen die van exotische drankjes houden, behoort een workshop cocktails maken ook tot de mogelijkheid. Volop keuze dus aan mogelijkheden!

Contact vergaderruimte Den Haag

Zoek je een sfeervolle vergaderruimte in Den Haag? Laat je vrijblijvend informeren door MY Horeca Events. Mail ons je wensen en we nemen zo spoedig contact met je op.